loading...
روز به روز
admin بازدید : 39 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)
دستهایت رازیرتنهاییم ستون کن، که من ازآوارگی بی توبودن میترسم…
.

.
هـمه در دنیـا کـسی را دارنــد،بــرای خودشــان . . . خــُسـرو و شیـــرین . . . لیـلی و مـَجنــون رامیـن و ویـس . . . پیــرمــَرد و پیرزَن “تــو” و “اون” مــَن و تــَنهـایی چرا.....؟
.

حس شگفت انگیزیست… به کسی که رهایت کرده دیگر نه نیازی داشته باشی نه احساسی ....!

.
وقتی کسی ما را ترک می کند، دلیلش این است که کس دیگری قرار است بیاید ....!
.

.
اگر میبینی‌ هنوز تنهام ! بخاطر عشق تو نیست …. من فقط میترسم میترسم همه مثل تو باشند … !!!
.

.
غـم داشتـن بخشـی از زنـدگیـست ولـی غمـخـوار نـداشتـن عـذاب زنـدگیسـت...
.

.
هــر چقــدر کــه آدمهــا رو بیشتــر میشنــاســی تنهــــاییــت دلچســب تـر میشــه....
.

.
همیشه در ریاضیات ضعیف بودم، سال هاست دارم حساب می کنم چگونه من به علاوه ی تو، شد فقط من…
.

.
دلم کار دست است ؛ خـودم بـافتمـش ! تارش را از سکوت ؛ پودش را از تنهایی ! هــمــیــن اســت کــه خــریــدار نــدارد .....!
.

.
هزار نفر در حسرتِ تو تو در حسرتِ یکی و چقدر همه تنهاییم....!
.

.
تقصیر برگ ها نیست آدم ها همینند! نفس می دهـــــــی له ات می کنند…
.

.
خـــدایـــــا . . . از این به بعد به مخلوقاتت یک مترجم ضمیمه کن اینجا هیچ کس هیـچ کـس را نمـی فهمد . .
.

.
خدایا خیلی ها دلمو شکستن دیگه تحمل ندارم، شب بیا باهم بریم سراغشون، من نشونت میدم تو ببخششون....
.

.
تمـام سـیگـارهـای دنـیـا را هـم کـه دود کـنـی تـنـهـایـیـت تـوجـه هـیـچـکـسـی…را جـلـب نـخـواهـد کـرد جـز پـیـرمـرد سـیـگـار فـروش…
.

.
خدا هم تنهاییش را فریاد میزند: … “قل هوالله أحد”
.

.
شنیدید که میگن : اونی که گریه می کنه ، یه درد داره. اما اونی که میخنده هزار تا! من میگم : اونی که میخنده هزار تا درد داره ولی اونی که گریه میکنه به هزار تا از دردهاش خندیده , اما جلوی یکیشون بدجوری کـــــــــــم آورده میفهمی....!
.

.
من چرک نویس احساسات تو نیستم دوستت دارم هایت را جای دیگری تمرین کن ....!!!
.

.
سلامتی همه اشکهایی که تو خلوت ریختیم تا اونی که لیاقتشو نداشت....

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 677
  • بازدید کلی : 16,259
  • کدهای اختصاصی