loading...
روز به روز
admin بازدید : 69 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (1)

اگر افتخارت “دل شکستن” است. ….. بگو برایت اسپند دود کنند!…اینبار افتخار که نه، حماسه آفریدی…

 

 

.

.
بـــــا مَــــــن تَلــــخ حَـــــــــــــــــرف نــــزن مَــــن خُــــودم زهـــــــــرِ مـــــارَم !!
.

.
مدتھاست چیزی درگلویم سنگینی میکند
چیزی شبیه گفتن کلمه ی “دوستت دارم”
به يک انسان بالیاقت !!
.

.
ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺯﻭﺭ ﻣﯿﺰﻧﻦ ﺑﺎ ” ﺧﻮﺩﺕ ” ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧﻦ… ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻦ! ﺗﺸﺮﯾﻒ ﻣﯿﺒﺮﻥ ” ﭘُﺸﺖِ ﺳَﺮﺕ ” زر ﻣﯿﺰﻧﻦ!!!
.

.
کـسـی بـا نـام تـو دارد در مـن
گـم مـی شـود کـم کـم
نـکـنـد بـه سـرت بـزنـد و
سـر زده بـیـایـی !
بـرای خـودت مـی گـویـم
نـمـی شـنـاسـی ام دیـگـر . . .
.

.
بـــــه بعضیا باید گـــفت : عزیزم تو عـوضی شدی ، نگو شرایط عـــوض شـــــده !!!!
.

.
وقـتی از چـشمِ کـسی بیُــفتی ،
مثلِ یــک قـــطره اشک . . .
دیگه فــرقـی نمیــکنه کجـــا بـــاشی !؟
گوشه ی چشم . . .
رویِ گونه . . .
و یا . . .
رویِ خــاک !
تـــو دیـگه چــکیــدی . . .
.

.
افســـوس که هرگــز بــاور نکــــــــردم
غریبه همیشــــه غریبه اســـــت
حتـــــی اگــر مثــل تو مهربـــان باشـــد…
.

.
دنبال تو نیستم…
دنبال کسی هستم
که تو را نشانش دهم
و بگویم:
مثل او نباش …
.

.
قصه ی من و تو
قصه ی آسمان و زمین استـــ
هیچ وقتــــــــ به هم نمی رسیم
مگر قیامــــتی به پا شود…
.

.
کجای زندگی را با تو مشترک بوده ام که حالا تلفن خوش خیالت تو را مشترک مورد نظر من میخواند ؟!
مورد نظر شاید ولی مشترک !؟ هه ، گفتم که خوش خیال است !
.

.
بعضیارو اگه با پودر ۲۴آنزیم هم بشوری بازم لکه ننگشون از زندگیت و گذشتت پاک نمیشه ...!
.


.
غلط املایی بیش نبودی
زیرت خط کشیدم و دو خط از روت نوشتم که دیگه تکرار نشی...!!!
.


.
اینایی که به یکی دس میدن ، به یکی پا میدن ، به یکی دل
اینارو اذیت نکنین ، اینا کارت اهدا عضو دارن ...!
.


.
گذشتم ، گذشتی !
من از یک دنیا برای تو و تو از من برای …
.


.
من لیمو شیرین زندگی تو بودم ؛ تموم شیرینی های زندگیمو به تو دادم اماچه زود تلخ شدم و چه ساده منو دور انداختی... !

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط shahin22 در تاریخ 1393/01/02 و 15:25 دقیقه ارسال شده است

likeeeeeeeeeeeeشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 687
  • بازدید کلی : 16,269
  • کدهای اختصاصی