loading...
روز به روز
admin بازدید : 38 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (0)

ای سبزترین خاطره در باغ وجودم
دیشب به حضورت غزلی ناب سرودم
گفتند که چه داری از این هستی دنیا ؟
گفتم که رفیقی هست همه بود و نبودم . . .
.

.
ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک
ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .
.

.
فرقی نداره حکم چی باشه رفیق ، شما همیشه لازمی . . .
.

.
از دست رفیقان چه بگویم گله ای نیست گر هم گله ای هست دگر حوصله ای نیست...
.
.
اونقدر مرامت فابریکه که تو هیچ نمایندگی قطعاتش پیدا نمیشه ...!
.

.
باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم
کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است
عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند
و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .
.

.
میدانی رفیق؟ درد دل نمیکنم زخمی که از عصب بگذرد دیگر درد ندارد…
.

.
عاقبت گر عمری باشد ماندگار / می گذارم این سخن به یادگار
می نویسم روی کوه بیستون / زنده باد دوستان خوب روزگار . . .

.
ای دوست کجایی که دلم یاد تو کرده/بی تو دل من خاطره اش نیز پر درده
با هرقدمی یادتو کردم لب ساحل / ای دوست کجایی که قدمها همه فرده ...!
..
هر چه کردم به ره عشق وفا بود ، وفا
وانچه دیدم به مکافات جفا بود ، جفا
شربت من ز کف یار الم بود ، الم
قسمت من ز در دوست بلا بود...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 685
  • بازدید کلی : 16,267
  • کدهای اختصاصی